بازار بندر شانگ‌های سبز شد/ افزایش صعود یکدست مقاطع مهم فولادی

بررسی آخرین به‌روزرسانی معاملات بورس فلزات بندر شانگ‌های نشان می‌دهد اکثر محصولات فلزی در این بازار با افزایش قیمت صورت گرفت. در این میان، معاملات میلگرد با افت ناچیزی صورت پذیرفت.

به گزارش  فولادبان، براساس آخرین به‌روزرسانی معاملات بورس فلزات بندر شانگ‌های، قیمت متوسط میلگرد با کاهش 5 یوآنی، با قیمت 3 هزار و 653  یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد 0.8 درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد یک یوآنی و افزایش 0.02 درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ 14 هزار و 269 یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، 9 یوآن افزایش یافت و به 3 هزار و 460  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد 0.9  درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با  افزایش 34  یوآنی و 0.8 درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ 4 هزار و 190 یوآن معامله شد.

بازار بندر شانگ‌های سبز شد/ افزایش صعود یکدست مقاطع مهم فولادی اخبار بورس فلزات بندر شانگهای, قیمت میلگرد در بازار, کاهش قیمت میلگرد امروز, میلگرد کلاف, نرخ فولاد ضد زنگ, نرخ مقاطع مهم فولادی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *