جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 دی 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت معدنی صمت برگزار شد

پس از استعفای داریوش اسماعیلی از سمت معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، امروز در مراسمی اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان سرپرست جدید معاونت معدنی وزارت صمت معرفی شد.

به گزارش فولادبان؛ پس از استعفای داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت، امروز در مراسمی اردشیر سعد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان سرپرست معاونت معدنی وزارت صمت معرفی شد.

لازم به ذکر است که این مراسم در غیاب علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ چراکه او در هنگام معارفه سرپرست معاونت معدنی خود، برای بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد و افتتاح کارخانه پاک چوب ایرانیان به این شهرک رفته بود.

این در حالی است که پس از بحث و جدل‌های فراوان میان مسئولان وزارت صمت و مدیران سازمان بورس در هفته‌های گذشته درباره نحوه قیمت‌گذاری محصولات فولادی در بورس کالا، در نهایت داریوش اسماعیلی استعفانامه خود را روز گذشته به وزیر صمت ارائه کرد.

البته برخی منابع نزدیک به اسماعیلی در گفت‌وگو با فولادبان اختلاف نظرهای او با رزم‌حسینی در موضوعات دیگر را به عنوان علت استعفای اسماعیلی ذکر کرده‌اند.

سرپرست جدید معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با پایگاه خبری معدن ۲۴ از احتمال برگزاری جلسه‌ای مشترک با فولادسازان و نودرکاران در آینده نزدیک خبر داده است. سعدمحمدی هدف از این جلسه را رسیدن به یک نقطه مشترک و تعامل با فولادسازان عنوان کرد ه و تاکید کرده است به‌زودی برنامه‌های خود را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین آن‌طور که معدن 24 گزارش داده است، سعدمحمدی فعلا به صورت همزمان سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران است و براین اساس، اخبار پیشین مبنی بر استعفای سعدمحمدی از شرکت ملی مس برای تصدی‌گری پست معاون معدنی صمت، تکذیب می‌شود.

با وجود این که پس از حل و فصل ماجرای قیمت‌گذاری فولاد در بورس کالا و لغو مصوبه وزارت صمت در این زمینه از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور نیز شاخص کل بازار سرمایه با سرخ‌پوشی سهم‌های فولادی تا روز گذشته حدود 100 هزار واحد ریخته بود، اما بسیاری از فعالان بورس امیدوارند با رفتن اسماعیلی و آمدن سعدمحمدی، بورس مجددا روی ریل صعودی قرار گیرد.

گفتنی است؛ سعدمحمدی مدیرعاملی شرکت‌های ملی مس، ذوب‌آهن اصفهان و‌ هلدینگ توسعه معادن روی را در سوابق کاری خود برعهده داشته و همچنین عضویت هیأت‌عامل و معاونت توسعه طرح‌های معدنی و صنایع معدنی ایمیدرو را نیز در کارنامه داشته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors