گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه چهاردهم اسفند، ۱۶۶ هزار و ۷۱۳ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۵ درصد آن، یعنی ۱۵۸ هزار و ۸۷۳ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۰ هزار و ۵۰۹ ریال است.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه دوازدهم اسفند

در معاملات روز شنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۲، از یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳۶۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۵۷۹ هزار و ۸۸۶ تن یعنی معادل ۶۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۵ هزار و ۷۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۸ درصد آن، یعنی ۲۰ هزار و ۹۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۹ هزار و ۲۱۲ ریال است.

همچنین، ۴۱ هزار و ۹۰۰ تن از حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۹۶هزار و ۹۱۶ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان میلگرد کلاف، به میزان ۱۷هزار و ۹۶۴ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱۹ درصد آن با قیمت ۳۰۰ هزار و ۲۱۷ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۷۸ درصد از تیرآهن با قیمت میانگین موزون ۳۰۷ هزار و ۶۰ ریال معامله شد.

همچنین، ۹۶ درصد از ۴۶ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد خودرو، با قیمت میانگین موزون ۳۶۹ هزار و ۶۱۷ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن ورق سرد لوازم خانگی با قیمت میانگین موزون ۳۶۹ هزار و ۶۱۷ ریال به فروش رسید که برابر با ۷۴ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در ادامه، ۲۲ درصد ازکنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۷ هزار و ۶۷ هزار ریال معامله شدند.

همچنین، ۴۵ درصد از ۵۱۲ هزار تن گندله سنگ آهن، با قیمت میانگین موزون ۴۸ هزار و ۸۰۸ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۴۹ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۳۴ هزار و ۶۶۷ ریال به فروش رسید که برابر با ۱۰۰ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در پایان، ۹۵ درصد از حجم کل عرضه شده آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۳۴ هزار و ۶۷۰ ریال معامله شد .

ریز معاملات روز یکشنبه سیزدهم اسفند

در معاملات روز یکشنبه سیزدهم اسفند ۱۴۰۲، از ۴ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۴ هزار تن یعنی معادل ۱۰۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۴ هزار تن آهن اسفنجی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۴۴ هزار و ۸۰۱ ریال است.

ریز معاملات روز دوشنبه چهاردهم اسفند

در معاملات روز دوشنبه چهاردهم اسفند ۱۴۰۲، از ۵۶۷ هزار و ۷۳۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۵۴۲ هزار و ۸۹۳ تن یعنی معادل ۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۶۶ هزار و ۷۱۳ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۵ درصد آن، یعنی ۱۵۸ هزار و ۸۷۳ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۰ هزار و ۵۰۹ ریال است.

همچنین، ۷۱ هزار تن از حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۱۰ هزار و ۵۰۹ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان میلگرد ، به میزان ۹۰ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۱۰۰ درصد آن با قیمت ۲۲۲ هزار ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۱۰۰ درصد از ورق گرم HR با قیمت میانگین موزون ۳۲۹ هزار و ۱۴۰ ریال معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند

در معاملات روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند ۱۴۰۲، از ۳۹ هزار و ۶۳۴ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۲۴ هزار و ۹۴ تن یعنی معادل ۶۱ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳ هزار و ۱۳۴ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۸ درصد آن، یعنی ۳ هزار و ۹۴ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۹ هزار و ۳۷۶ ریال است.

همچنین، ۲ هزار تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۶۱ هزار و ۸۵۷ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۴ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱۵ درصد آن با قیمت ۳۹۲ هزار و ۸۰۸ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۲۱ درصد از ورق قلع اندود با قیمت میانگین موزون ۶۳۶ هزار ریال معامله شد.

همچنین، ۴۴ درصد از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن ورق گالوانیزه G، با قیمت میانگین موزون ۴۲۸ هزار و ۷۵۴ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۱۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۷ هزار و ۳۵۷ ریال به فروش رسید که برابر با ۱۰۰ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

ریز معاملات روز چهارشنبه شانزدهم اسفند

در معاملات روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۲، از ۲۵۰ هزار و ۲۹۵ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۱۷۷هزار و ۷۹۲ تن یعنی معادل ۷۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۲۰ هزار و ۴۹۶ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶۰ درصد آن، یعنی ۷۲ هزار و ۶۶۲ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۲ هزار و ۲۲ ریال است.

همچنین، ۱۴ هزار تن از حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۶۰ هزار و ۳۹۰ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق گرم، به میزان ۱۴هزار و ۵۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۲۶ درصد آن با قیمت ۳۰۱ هزار و ۶۶۹ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۹۰ درصد از ورق گرم خودرو با قیمت میانگین موزون ۳۲۹ هزار و ۱۴۰ ریال معامله شد.

همچنین، ۱۰۰ درصد از ۶۰ هزار و ۶۰ تن ورق گرم نوردکاران، با قیمت میانگین موزون ۳۲۹ هزار و ۲۵۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *