تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد:

رشد۶ درصدی تولید فولاد ایران در فروردین+ جزئیات کامل تولید انواع محصولات فولادی

براساس تازه ترین آمارهای رسمی، تولید فولاد میانی کشور در فروردین ماه سال جاری به 3 میلیون و 63 هزار تن رسید که این میزان رشد 6 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گزارش فولادبان، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار تولید فولاد کشور در فروردین ماه سال جاری را منتشر کرد. براساس آمار منتشر شده، تولید فولاد میانی کشور در فروردین ماه سال جاری، ۳ میلیون و ۶۳ هزار تن  گزارش شده است که این میزان، رشد ۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

در این مدت تولید کل محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یک درصدی و تولید آهن اسفنجی رشد ۵ درصدی داشته است.

وضعیت تولید محصولات فولادی

در همین حال، در فروردین ماه سال جاری، در مجموع تولید محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد یک درصدی داشته است. مجموع تولید محصولات فولادی در فروردین ماه، یک میلیون و ۸۴۸ هزار تن بوده است.

در این مدت ۹۹۷ هزار تن محصولات طویل و ۸۵۱ هزار تن محصولات تخت در کشور تولید شده است. رشد تولید محصولات طویل ۴ درصد و تولید محصولات تخت با کاهش ۲ درصدی همراه بوده است.

تولید میلگرد

همچنین تولید میلگرد در فروردین سال جاری، ۷۸۸ هزار تن بوده که افزایش ۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. تولید تیرآهن نیز با افزایش ۱۹ درصدی به ۱۳۴ هزار تن رسیده است.

کاهش ۲ درصدی تولید ورق گرم نسبت به فروردین سال گذشته

میزان تولید ورق گرم کشور در فروردین ماهه نخست سال جاری، ۸۳۶ هزار تن بوده که کاهش ۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. میزان تولید ورق سرد ۱۲ درصد افزایش و ورق پوششدار نیز ۲۶ درصد افزایش یافته است.

وضعیت تولید آهن اسفنجی

براساس گزارش آماری انجمن فولاد، تولیدکنندگان آهن اسفنجی در فروردین ماهه سال جاری، ۳ میلیون و ۴۰۷ هزار تن از این محصول را تولید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

در جدول زیر جزئیات آمار تولید فولاد کشور در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل را ببینید:

رشد۶ درصدی تولید فولاد ایران در فروردین+ جزئیات کامل تولید انواع محصولات فولادی اخبار بازار آهن و فولاد

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *