جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بازار ارز 18 اسفند 1402 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته  صعود قیمت سکه و طلا

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته  صعود قیمت سکه و طلا اخبار بازار ارز

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در بالاترین قیمت وارد کانال ۳۷ میلیون تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه ۱۲ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله می‌شود که البته بررسی‌ها از مبادی غیررسمی حکایت از دلار ۵۹ هزار و ۲۵۰ تومانی دارد. یورو نیز با حدود قیمت ۶۴ هزار و ۲۹۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۴ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۹ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۸۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در بازار غیر رسمی ۵۹ هزار و ۲۵۰ تومان معامله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۴ هزار و ۲۹۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۴۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۴ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۷ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۸۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در بازار غیر رسمی ۶۰ هزار و ۳۵۰ تومان معامله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۴۸۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۵۷۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۵ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۵ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۴۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۸۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله و در بازار غیر رسمی ۶۰ هزار و ۸۵۰ تومان معامله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۶ هزار و ۴۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش یک میلیون و ۶۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۶ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۲۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه، حول و حوش ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله و در بازار غیر رسمی ۶۰ هزار و ۵۸۰ تومان معامله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۵ هزار و ۷۶۲ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۲۳۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۶ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۳ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۳۳ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله و در بازار غیر رسمی ۶۰ هزار و ۸۷۰ تومان معامله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۶ هزار و ۳۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۴۷۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۷ میلیون و ۸۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۲ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۱۵۷ دلار معامله شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors