جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 اسفند 1402 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ رشد متعادل بورس تهران ادامه خواهد داشت

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد در هفته آتی، معاملات در مدار متعادل رو به مثبتی قرار بگیرند و روند صعودی در شاخص اتفاق بیفتد که احتمالاً این روند تا پایان سال به همین شکل تداوم داشته باشد.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ رشد متعادل بورس تهران ادامه خواهد داشت اخبار

کاویان عبداللهی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: با توجه به اینکه به پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد بورس تهران به ارزش دلاری در حدود ۱۴۰ میلیارد دلار رسیده که این میزان ارزش بازار، در مدت زمان طولانی در شاخص دیده نمی‌شد. از زمانی که بورس به ارزش ۱۴۰ میلیارد دلاری رسید، بازار مجدداً رشد خود را آغاز و اکثر معاملات خود را در روند مثبت تجربه کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: از سوی دیگر در هفته جاری، معاملات بازار سرمایه روند خوبی را پشت سر گذاشت؛ اما به طور کلی در پایان سال، بازارها به ویژه بورس همیشه مثبت می‌شوند و در سال‌های گذشته نیز چنین روندی را شاهد بودیم.

کارشناس بازار سرمایه با پیش‎بینی روند هفته آینده بورس اظهار داشت: همچنین به نظر می‌رسد در هفته آتی، معاملات در مدار متعادل رو به مثبتی قرار بگیرند و روند صعودی در شاخص اتفاق بیفتد که احتمالاً این روند تا پایان سال به همین شکل تداوم داشته باشد. البته ناگفته نماند تا زمانی که در روند عرضه و تقاضا اتفاق خاصی نیفتد، تغییر اساسی در این حوزه نخواهیم داشت.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین روند رشد آرامی برای بورس تهران در هفته آینده پیش بینی می‌شود. از طرفی، برای گروه‌های پیشرو هفته آتی نیز می‌توان گفت خودرویی‌ها توانایی رشد دارند؛ چرا که لیدر بازار هستند و احتمالا روند صعودی خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors