گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه سوم مهر ماه، ۱۶۷ ‌هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۹ درصد آن، یعنی ۹۹ هزار و ۳۳۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۲ هزار و ۵۵۸ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۰٫۰۷ درصدی داشت.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه سوم مهر ماه

در معاملات روز دوشنبه سوم مهر ماه ۱۴۰2، از ۱۹۴ هزار و ۱۱۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۲۵ هزار و ۹۸۵ تن یعنی معادل ۶۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۶۷ ‌هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۹ درصد آن، یعنی ۹۹ هزار و ۳۳۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۲ هزار و ۵۵۸ ریال است که نسبت به قیمت پایه کاهش ۰٫۰۷ درصدی داشت.

امروز فروشندگان تختال C، به میزان  ۲۵ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان تمامی آن با قیمت میانگین موزون ۱۹۵ هزار و ۱۸۰ ریال به فروش رفت.

در پایان، مشتریان ۸۴ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل یک‌هزار و ۶۵۰ تن را با قیمت موزون ۴۰۵ هزار و ۱۹۲ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه

در معاملات روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه ۱۴۰2، از ۲۲ هزار و ۳۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن یعنی معادل ۴۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۸۵۰ تن ورق قلع اندود در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵٫۸ درصد آن به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۵۱۰ هزار ریال است که این نرخ نسبت به قیمت پایه تغییری نداشت.

علاوه بر این، امروز ۲۷٫۳ درصد از محصول ورق گالوانیزه G مورد معامله قرار گرفت که قیمت میانگین موزون آن ۳۹۱ هزار و ۲۸۷ ریال بود که رشد ۳٫۶ درصدی را نسبت به قیمت پایه به ثبت رساند.

در پایان مشتریان تمام ۴ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد B را با همان قیمت پایه یعنی ۳۰۹ هزار و ۳۹۶ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز چهارشنبه پنجم مهر ماه

در معاملات روز چهارشنبه پنجم مهر ماه ۱۴۰2، از ۲۶۸ هزار و ۸۸۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۶۷ هزار و ۵۳۰ تن یعنی معادل ۲۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۵۱ ‌‌هزار و ۳۸۹ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۳ درصد آن، یعنی ۵۱ هزار و ۳۸۹ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۶ هزار و ۳۱۳ ریال است.

همچنین، یک‌هزار و ۷۴۸ تن از حجم عرضه شده نبشی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۲۷ هزار و ۵۰۴ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ناودانی، به میزان ۲ هزار و ۷۹۱ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۵۹ درصد آن به فروش رفت.

در پایان، مشتریان تنها ۲ درصد ورق گرم یعنی معادل ۵۰۰ تن را با قیمت موزون ۲۵۵ هزار و ۳۵۲ ریال خریداری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *