جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
تحلیل 07 مهر 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته کاهش قیمت سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته کاهش قیمت سکه تحلیل

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در بالاترین قیمت به 27 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 1 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۳۸۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۱۸۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۳۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵ هزار تومان افت، با قیمت ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۵ دلار معامله شد.هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 3 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۲ هزار و ۶۶۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۱۸۲ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۳۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۴ هزار تومان افت، با قیمت ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۴ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 4 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۴۲۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۲ هزار و ۳۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۱۹۲ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۸۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳ هزار تومان رشد، با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 5 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۲ هزار و ۴۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۵۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵ هزار تومان رشد، با قیمت ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۸۹۱ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 6 مهر ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش 49 هزار و 650 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 52 هزار و 190 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی 41 هزار و 195 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش 167 هزار تومانی، بر روی رقم 27 میلیون و 350 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با ۳ هزار تومان افت، با قیمت 2 میلیون و 284 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 875 دلار معامله شد.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors