جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 اردیبهشت 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
فولادبان گزارش می‌دهد:

سرانه مصرف قراضه سالانه در هند افزایش یافت

مصرف قراضه هند در سال مالی ۲۰۲۴ (آوریل ۲۰۲۳ - مارس ۲۰۲۴) به دلیل تلاش‌ کارخانه‌ها برای کاهش ردپای کربن افزایش یافت و این افزایش احتمالا در سال بعد نیز ادامه‌دار خواهد بود.

سرانه مصرف قراضه سالانه در هند افزایش یافت اخبار

به گزارش فولادبان و به نقل از نشریه جهانی متال اکسپرت(Metal Expert)، سومانات تریپاتی، مدیر عامل سابق بخش مواد خام شرکت Steel Authority of India، در جلسه IREPAS که در برلین در تاریخ ۲۹ آوریل برگزار شد، اعلام کرد که در سال گذشته، مصرف قراضه هند به مقدار ۳۵.۶ میلیون تن افزایش یافته است.

همچنین تقاضای داخلی برای قراضه احتمالا به زودی کاهش نخواهد یافت چراکه هند به تدریج درحال حرکت به سمت گسترش ظرفیت تولید فولاد خود به ۳۰۰ میلیون تن در سال است.

در ادامه پروژه‌های گسترش ظرفیت در کارخانه‌های بزرگ هند، که حدود ۴۳ درصد از تولید کل فولاد خام را تشکیل می‌دهند، شامل نصب کوره بلند و مابقی، کوره‌های قوس الکتریکی است. از بین پنج کارخانه بزرگ هند، تاتا استیل اعلام کرده است که قصد دارد یک کوره قوس الکتریکی با ظرفیت ۵.۸ میلیون تن در کارخانه کالینگانگار اضافه کند. دولت هند نیز پیش‌بینی می‌کند که مصرف قراضه در هند تا سال ۲۰۳۰ به ۷۰ تا ۸۰ میلیون تن برسد.

به علاوه تأمین تقاضای بالا برای قراضه نیازمند سیاست‌های دولت برای تسریع در تولید قراضه است که به صورت ویژه شامل خودروهای فرسوده می‌شود چراکه تامین قراضه با بیشتر شدن سخت‌گیری دولت ها برای صادرات (امارات) و حتی ممنوعیت صادرات (کشورهای آفریقایی و اروپا) در آینده دشوارتر خواهد شد. در دو سال گذشته، هند واردات قراضه را به شدت افزایش داده و حجم واردات از ۴.۹۷ میلیون تن سال گذشته به ۱۰.۴ میلیون تن در سال جاری افزایش یافته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors