جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 اسفند 1402 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان مطرح شد؛

معدن‌کاران در انتظار اجرایی‌شدن نرم‌افزار حقوق دولتی

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت: در حال حاضر، برای داستان نرم افزار حقوق دولتی، سالهاست که برای اجرایی شدن آن منتظر وزارت صمت هستیم و در صورتی که به مرحله اجرایی برسد، بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد.

معدن‌کاران در انتظار اجرایی‌شدن نرم‌افزار حقوق دولتی اخبار

بهرام شکوری در گفتگو با فولادبان در خصوص آنلاین نکردن صدور مجوزها توسط وزارت صمت بیان کرد: سامانه‌هایی آنلاین که امروزه ایجاد می‌شوند، مشکلات زیادی دارند و به طور مثال، سامانه جامع تجارت به قدری باگ دارد که بهمی‌توان گفت معادن را دچار مشکل خواهد کرد. در واقع به نظر می‌رسد بسیاری از افرادی که این سامانه‌ها را راه اندازی می‌کنند، سواد فنی کافی برای انجام چنین کاری ندارند.

وی در ادامه اضافه کرد: در این راستا، افرادی که سامانه‌های آنلاین را راه‌اندازی کرده‌اند، صنعت و معدن را به خوبی نمی‌شناسند و در نتیجه، بسیاری از مواردی که در واقعیت جامعه اتفاق می‌افتد، جایی برای آنها در چنین سامانه‌هایی وجود ندارد.

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران اظهار کرد: ناگفته نماند تا امروز در حوزه معدن چندین مورد اتفاق افتاده و پس از صحبت‌ها و رایزنی‌های مختلف، مسئولان متوجه اشکالات موجود شدند.

به گفته شکوری، همین سامانه‌هایی که روز کار آمده‌اند، دچار مشکل هستند و وزارت صمت نیز در این حوزه گاهی اوقات اهمال می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت تکلیف قانونی و حاکمیتی دارد که صدور مجوزها را الکتریکی کند، در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، در حال حاضر، برای داستان نرم افزار حقوق دولتی، سالهاست که برای اجرایی شدن آن منتظر وزارت صمت هستیم و در صورتی که به مرحله اجرایی برسد، بسیاری از مشکلات برطرف خواهند شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors