دبیر شورای عالی مناطق آزاد اعلام کرد:

رونمایی از ۱۵۰ بسته سرمایه گذاری جدید در مناطق آزاد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: دولت سیزدهم با سهولت در بروکراسی اداری و ارائه بسته‌های حمایتی موجب جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شده است.

به گزارش فولادبان، حجت عبدالملکی رشد سریع تراز تجاری مثبت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را از دستاورد‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: برای جهش سرمایه گذاری در این بخش زیرساخت‌های مورد نیاز برای پروژه‌ها از جمله زمین، آب، برق، گاز، جاده و دسترسی مهیا شده است.

وی اظهارداشت: برای حمایت از سرمایه گذاران مجوز‌های بی نامی برای تک تک این پروژه‌ها صادر شده است که حاکی از این است که سرمایه گذاران نگران مراحل اداری کار نباشند بلکه ما فرایند ارزیابی و مطالعاتی و محیط زیستی را انجام داده ایم و مجوز‌ها صادر شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مشکلی که سرمایه گذاران مطرح می‌کردند را پیچ و خم‌های اداری برای دریافت زمین و زیرساخت‌ها دانست و گفت: مشکلات زیرساختی برای سرمایه گذاری درمناطق مذکور در دولت سیزدهم برطرف شده و اکنون سرمایه گذار می‌تواند طرحش را انتخاب کند.

وی به سه مرحله تولید و رونمایی اشاره کرد و افزود: مرحله اول ۱۸ اردیبهشت ماه ۳۷۰ بسته را به ارزش ۲۳۰ هزار میلیارد تومان رونمایی کردیم از همان زمان بازاریابی شروع شد در نمایشگاه اکسپو تهران از خیلی کشور‌های دنیا حضور پیدا کرده بودند و سرمایه گذارانی از کشور خودمان نیز بودند این بسته را عرضه کردیم.

تلگرامی

به گزارش فولادبان، حجت عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: دولت سیزدهم با سهولت در بروکراسی اداری و ارائه بسته‌های حمایتی موجب جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شده است.

برای حمایت از سرمایه گذاران مجوز‌های بی نامی برای تک تک این پروژه‌ها صادر شده است که حاکی از این است که سرمایه گذاران نگران مراحل اداری کار نباشند بلکه ما فرایند ارزیابی و مطالعاتی و محیط زیستی را انجام داده ایم و مجوز‌ها صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *