جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

امیدی به بهبود وضعیت برق فولادی‌ها نیست

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: با توجه به شرایط فعلی در حوزه انرژی کشور، به نظر می‌رسد قطعا در سال ۱۴۰۳ اتفاق مثبتی در خصوص کاهش قطعی برق مجموعه‌ها و صنایع سنگین به ویژه فولاد نخواهد افتاد.

امیدی به بهبود وضعیت برق فولادی‌ها نیست اخبار

علیرضا ارغایی در گفتگو با فولادبان در خصوص تاثیر محدودیت احتمالی فولاد چین بر بازار فولاد ایران بیان کرد: کاهش تولید فولاد آلیاژی (شمش یا آهنگری شده) تاثیری در بازارهای جهانی ندارد؛ چرا که ایران در تولید فولادهای آلیاژی سهم خاصی در بازارهای جهانی ندارد و کاهش ظرفیت تولید، حاصلی جز از دست دادن بازارهای موجود و کاهش حجم صادرات نخواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدی به بهبود وضعیت انرژی به ویژه برق فولادسازان نیست، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی در حوزه انرژی کشور، به نظر می‌رسد قطعا در سال ۱۴۰۳ اتفاق مثبتی در خصوص کاهش قطعی برق مجموعه‌ها و صنایع سنگین به ویژه فولاد نخواهد افتاد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با اشاره به برخی اخبار و اطلاعات منتشرشده در رابطه با قطعی‌ها گفت: البته بعضی اوقات اطلاعاتی مبنی بر قطعی دو ماهه فولادی‌ها به صورت صد درصدی و ۵۰ درصدی برای صنایع فولادی اعلام شده که لازم است جهت کاهش زیان‌های حاصل از این وضعیت، استراتژی‌های متناسب با این مشکل با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در دستور کار قرار گیرد.

ارغایی در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس، می‌توان گفت با سرعت بخشیدن در قسمت‌هایی از تولید فولاد در فرصت کنونی، در زمان قطعی برق، می‌توان با استفاده از تجهیزات غیر وابسته صد درصدی به برق، سهم تولید را مدیریت کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors