شروع سبز معاملات بازار فلزات لندن/ ورق گرم چین در آستانه 600 دلاری شدن

فولادبان از تغییرات قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و سکه در معاملات امروز صبح بازار آزاد، هفدهم مرداد 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 4 دلار ( رشد 0.7 درصدی) و با قیمت 557 دلار و 50 سنت، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 554 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با افزایش 5.5 دلاری ( رشد 1.5 درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 5 دلاری (رشد 1.3 درصدی) نسبت به روز قبل با قیمت 365 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با یک دلار رشد قیمتی و افزایش 0.2 درصدی با نرخ 356 دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با ثبات قیمتی همراه بود و با نرخ 792 دلار و 39 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 2 دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ 559 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش 0.3 درصدی دارد.

شروع سبز معاملات بازار فلزات لندن/ ورق گرم چین در آستانه 600 دلاری شدن اخبار بورس فلزات لندن lme, تابلو معاملات بورس لندن, تغییرات نرخ دلار, شروع بازار لندن, قیمت قراضه, قیمت میلگرد در بازار, قیمت هر تن میلگرد, ورق گرم, ورق گرم فوب آمریکا, ورق گرم فوب چین

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *