عرضه محصولات زنجیره در بورس امکان پذیر است

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش عمده ای از محصولات فولادی زنجیره مثل کنسانتره ،گندله و آهن اسفنجی قابلیت عرضه را در بورس کالا دارد.
بهرام شکوری

بهرام شکوری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به راهکار وزیر جدید صمت درباره عرضه تمام محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا افزود: اشکالاتی در ساختار و نحوه فعالیت بورس کالا وجود دارد که مورد اعتراض فعالان زنجیره هست که یکی از این ایرادات استفاده نکردن از نظرات تشکلهای زنجیره فولاد است.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از محصولات فولادی زنجیره مثل کنسانتره ،گندله و آهن اسفنجی قابلیت عرضه در بورس کالا را دارد و بنظر می رسد سنگ آهن هم حتی قابلیت عرضه در بورس کالا را دارد و انجمن سنگ آهن هم برای عرضه سنگ آهن به بورس کالا اقدام کرده است.

عضو  اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد:بنظرمی رسد بهتر است آقای فاطمی امین وزیر جدید صمت نشستی با انجمن ها و تشکلهای صنفی از جمله کمیسیون معدنی صنایع و معادن اتاق ایران بگذارد تا نظرات تشکلهای صنفی از جمله  انجمن تولیدکنندگان فولاد و انجمن سنگ آهن در آن نشست حضور داشته باشند و نظرات خود را مستقیما با وزیر صمت در میان بگذارند.

شکوری افزود: اگراین نشست برگزار شود یقینا دغدغه فعالین درباره بورس ، مدیریت بورس وشرایط بورس رفع خواهد شد ومجرای بورس کالا می تواند بعنوان یک ابزار، بازار داخلی را متعادل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *