جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ منتظر هفته خوب برای بورس باشید

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در صورتی که مقداری از ورود اخبار بد به سمت بازار کاسته شود و با توجه به روندی که کامودیتی‌های جهانی در پیش گرفتند، می‌توان گفت بورس به رشد خود در شاخص‌ها و معاملات ادامه خواهد داد.

محمدرضا ترابی در گفتگو با فولادبان در خصوص تحلیل هفتگی بازار سرمایه اظهارداشت: بازار در هفته جاری روند نسبتاً خوبی را به ثبت رساند. در این میان، عرضه‌های روز سه‌شنبه روند خیلی خوبی نداشت، چرا که احتمالاً معاملات تحت تأثیر بازار جدید ارزی قررار گرفتند. البته میزان عرضه‌ها در روز آخر معاملات هفته تا حدودی جبران شد.

وی معتقد است که با توجه به وضعیت بازار سرمایه در هفته جاری، هفته آینده بازار روند بهتری را تجربه می‌کند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند عرضه و تقاضا و ارزش معاملات، گفت: در هفته‌ای که گذشت، ارزش معاملات روند نسبتا خوبی را به ثبت رساند؛ به ویژه روند ارزش معاملات خرد که توانست رشد قابل قبولی را در هفته جاری تجربه کند.

ترابی تصریح کرد: ذر صورتی که بخشی از ورود اخبار بد به سمت بازار کاسته شود و با توجه به روندی که کامودیتی‌های جهانی در پیش گرفتند، به احتمال زیاد بورس به رشد خود در شاخص‌ها و معاملات در هفته آینده ادامه خواهد داد. بر همین اساس، به احتمال زیاد، ارزش معاملات به بیش از 5 هزار میلیارد تومان خواهد رسید و به دنبال آن، هفته خوبی را در بازار سرمایه تجربه خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با صنایع پیشرو می‌توان گفت گروه‌های فولادی و کامودیتی و پس از آنها گروه پتروشیمی می‌توانند در روند مثبت هفته آینده شریک شوند. همچنین با وجود اینکه خودرویی‌ها که در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، روند ناامیدکننده‌ای را تجربه کردند؛ اما به نظر می‌رسد به رنگ سبز خود بازگردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors