سطح یک میلیون و 300 هزار واحد از دست رفت

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز یکم آبان 1401 گزارش می‌دهد.
به گزارش فولادبان، بازار سرمایه پس از فراز و نشیب های متعددی که پشت سر گذاشت، امروز سطح یک میلیون و 300 هزار را از دست داد و وارد کانال 1.2 میلیونی شد.
کارشناسان عقیده دارند که ورود بورس به یک کانال پایین‌تر آن هم در زمانی که رئیس دولت سیزدهم وعده‌ ترمیم بورس را داده بود، می‌تواند اعتماد را مسیر سرازیری بینداز. زمانی که بورس وارد این مسیر شود دیگر نمی‌تواند به مسیر رشد خود بازگردد و به نوعی نزولی خواهد ماند.
با این وجود برخی دیگر از تحلیل‌گران بورس بر این باورند که سقوط شاخص به محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی، می‌تواند آغاز رشد شاخص کل بورس باشد. انتظار می‌رود بورس تا پایان سال به محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برسد.
شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 12 هزار و 166 واحد افت داشت و به یک میلیون و 296 هزار و 793 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات یک هزار و 298 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 377 هزار و 696 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با افت 13 هزار و 278 واحدی، رقم 892 هزار و 760 واحد را نشان داد.
در عین حال نمادهای «فارس»،«فولاد»،«کگل»،«کچاد»،«فخوز»،«حکشتی»و«نوری» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند.
علاوه بر این، نمادهای «غشان»،«ولملت»،«غشصفا»،«وساخت»و«وآذر» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «دکیمی»،«فخوز»،«شفن»،«کطبس»و«ونوین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *