جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

غول‌های بانکی جهان برای کاهش آلایندگی صنعت فولاد همکاری می‌کنند

شش وام‌دهنده اصلی صنعت فولاد شامل بانک‌های ING، Citi، Goldman Sachs، Societe Generale، Standard Chartered و UniCredit کارگروه جدیدی را با تمرکز بر ضد کربن سازی صنعت فولاد ایجاد کرده‌اند.

به گزارش فولادبان، کارگروه امور مالی فولاد و آب‌وهوا، متشکل از نمایندگان ارشد تیم‌های استخراج فلزات و معادن هر بانک و همچنین متخصصان پایداری آب‌وهوا و اقلیم خواهد بود. آن‌ها با هم همکاری خواهند کرد تا یک توافق‌نامه مالی را فراهم کنند که توسط تمام شرکت‌های عضو و سایر بانک‌ها و سرمایه‌گذاران امضا می‌شود که با توافق‌نامه آب‌وهوایی پاریس مطابقت دارد.

این کارگروه در بیانیه‌ای، اعلام کرد که صنعت جهانی فولاد در حال حاضر فاقد گزینه‌های تجاری مناسب برای دستیابی به هدف صفر کردن آلایندگی است. ایده توافق‌نامه تأمین مالی این است که سرمایه‌گذاری را در گزینه‌های بالقوه‌ای که هنوز از نظر تجاری بالغ نشده‌اند، افزایش دهد. محققان بر این باورند که ترکیبی از برق، ذخیره انرژی، سوخت‌های جایگزین و نوآوری‌های اقتصاد، عواملی هستند که به کاهش آلایندگی صنعت فولاد منجر خواهند شد.

بودجه اضافی همچنین می‌تواند از فناوری‌های جذب و ذخیره کربن (CCS) پشتیبانی کند. این فناوری می‌تواند انتشار گازهای گلخانه‌ای در کارخانه‌های فولاد را با استفاده از زغال‌سنگ جذب کند.

اطلاعات بیشتر در مورد دامنه‌های انتشار توافق‌نامه، روش‌ها و ساختار حاکمیت در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors