جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 تیر 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افت قیمت محصولات فولادی تخت در ترکیه

قیمت کویل نورد گرم و سرد در ترکیه طی هفته منتهی به جمعه 26 ژوئن به علت افت قیمت مواد خام، رو به کاهش گذاشت، آن هم در حالی که سطح تقاضا متعادل بود.

به گزارش فولادبان، بر اساس گزارش Fastmarkets، تولیدکنندگان فولاد تخت در ترکیه در حال پذیرش سفارش‌های سپتامبر هستند. قیمت قراضه آهن در بازار ترکیه طی هفته گذشته سقوط کرد به طوری که شاخص روزانه Fastmarkets از قیمت قراضه آهن HMS 1&2 (80:20 mix) وارداتی از شمال اروپا، سی.اف.آر ترکیه به 251.84 دلار در تن در روز جمعه رسید در حالی که یک هفته قبل قیمت آن 257.92 دلار در تن بود.

Fastmarkets همچنین در تحلیل هفتگی خود قیمت کویل نورد گرم صادراتی ترکیه، فوب، را در روز جمعه 415 تا 413 دلار اعلام کرد که نسبت به هفته قبل از آن تغییری نداشته است.

ترکیه کویل نورد گرم را به قیمت 430 تا 440 دلار در تن، فوب، عرضه می‌کند در حالی که خریداران خواستار قیمت‌های 410 تا 415 دلار هستند. به همین دلیل طی هفته اخیر هیچ معامله عمده‌ای در بازار کویل صادراتی ترکیه رقم نخورد.

Fastmarkets در تحلیل هفتگی خود قیمت کویل نورد گرم در بازار ترکیه، تحویل درب کارخانه را 430 تا 440 دلار در تن در روز جمعه اعلام کرده که حدود 10 د لار نسبت به یک هفته قبل کاهش نشان می‌دهد.

فولادسازان ترکیه‌ای هم‌اکنون کویل نورد گرم را به قیمت هر تن 440 تا 460 دلار، تحویل درب کارخانه، برای عرضه در ماه سپتامبر  می‌فروشند در حالی که طبق شنیده‌ها، در بازار معاملات در قیمت‌های 430 تا 440 دلار هم انجام شده است.

Fastmarkets در تحلیل هفتگی خود قیمت کویل نورد سرد در بازار ترکیه، تحویل درب کارخانه را هر تن 515 تا 520 دلار اعلام کرد که نسبت به قیمت‌های 19 ژوئن (520 تا540 دلار) افت داشته است.

در بازار کویل نورد سرد وارداتی به بازار ترکیه هم کالای وارداتی از اوکراین در هفته اخیر به قیمت 425 تا 435 دلار در تن، سی.اف.آر عرضه شده اما معامله‌ای صورت نگرفته است.

Fastmarkets در تحلیل هفتگی خود قیمت کویل نورد سرد وارداتی به ترکیه، سی.اف.آر، را در روز جمعه گذشته هر تن 425 تا 430 دلار اعلام کرد که نسبت به یک هفته قبل تغییری نداشته است.

کویل نورد سرد وارداتی از منطقه سی.آی.اس به ترکیه هم در هفته اخیر به قیمت هر تن 480 تا 490 دلار، سی.اف.آر عرضه شد اما هیچ معامله بزرگی در این زمینه انجام نشد.

Fastmarkets هم در ارزیابی هفتگی خود قیمت کویل نورد سرد وارداتی به ترکیه را 480 تا 490 دلار در تن اعلام کرد که نسبت به هفته قبل از آن تغییری نداشته است.

قیمت گالوانیزه داغ در بازار ترکیه هم طی هفته منتهی به جمعه 26 ژوئن، روند نزولی طی کرد.  از سوی دیگر بازار صادراتی گالوانیزه ترکیه هم رونق نداشت زیرا صادرکنندگان ترکیه‌ای قیمت‌های بالایی ارائه کردند.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors