چشم‌انداز مثبت؛ در انتظار بازار فولاد کشور

دبیر انجمن سنگ آهن کشور با تأکید بر بهبود روابط بین‌المللی کشور در سال جدید تصریح کرد: امسال چشم‌انداز مثبت و خوبی در انتظار بازار فولاد است.
سعید عسگرزاده دبیرکل انجمن سنگ آ]ن

سعید عسگرزاده در گفتگو با فولادبان در رابطه با روند بازار فولاد در سال 1400 گفت: اصولاً، تغییرات سیاسی می‌تواند باعث افت دربازار شود، ولی با این وجود، می‌توان سال 1400 را سال بسیار خوبی دانست یعنی امسال، سال رونق خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته، شرایط خوبی نه از لحاظ داخلی و نه از لحاظ بین‌المللی داشتیم و تغییرات مکرری که در سطوح مختلف وزارتخانه اتفاق می‌افتاد و از طرفی، طرح مجلس را در رابطه با بازار فولاد داشتیم و در سال جدید انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت که تأثیر آن در بازار فولاد نسبت به تغییرات دیگر وزارتخانه و دیگر موارد کمتر خواهد بود.

دبیر انجمن سنگ آهن کشور با اشاره به اینکه تغییرات کشور را نمی‌توان به درستی ارزیابی کرد، تأکید کرد: با توجه به توافقی که با کشور چین انجام شد، قاعدتاً این سند به مراحل جدیدی خواهد رسید و باید گفت ورود سرمایه به هر صنعتی می‌تواند آن را شکوفاتر کند.

عسگرزاده در پایان افزود: از طرف دیگر، وضعیت بین‌المللی ما در برجام و توافق‌های احتمالی در مسائل تحریم بهبود پیدا خواهد کرد و هرچندف این مسائل خیلی مؤثر در موانع تولید نیستند و بحث‌های داخلی جدی‌تر هستند، اما چشم‌اندازی که پیش روی صنعت ما است، چشم‌انداز مثبت و خوبی به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *