جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 02 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رفع موانع صادراتی باید در اولویت قرار بگیرد

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: یکی از راههای موانع زدایی صنعت فولاد ، رفع موانع صادراتی محصولات فولادی است و اتاق بازرگانی پیش نویس 13 ماده ای را برای صادرات صنایع مختلف از جمله فولاد به هیات دولت ارائه کرده است که امیدواریم راهی برای اصلاح سیاستهای پولی و ارزی باشد.

بهرام شکوری در گفتگو با فولادبان با اشاره به ارائه پیش نویس 13 ماده ای اتاق بازرگانی ایران به هیات دولت برای رفع موانع صنعت فولاد، افزود: یکی از مهمترین موانع تولید صنعت فولاد اتخاذ سیاستهای پولی و ارزی نادرست و موانع صادراتی است که همین امر موجب مشکلات متعدد برای  بخشهای مختلف اقتصادی کشور شده است.

وی تصرح کرد:این پیش نویس هرچند مختص به صنایع معدنی و فولاد نیست اما طبیعتا صنایعی چون مس ، آهن و فولاد را هم در بر می گیرد و ارائه این پیش نویس که مبتنی بر صادرات است می تواند یکی از راهها برای موانع زدایی صنعت فولاد بر اساس پیام نوروزی مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: طبق پیشنهاد اتاق بازرگانی صادرات یکی از راههای رفع موانع کالاها و محصولات است و بنظرمی رسد پارلمان بخش خصوصی باید تلاش بیشتری برای مجاب کردن دولت برای تسهیل شرایط انجام دهد واگردولت با این پیشنهاد همراهی کند، سیاستهای پولی و ارزی در جهت صادرات اتخاذ خواهدشد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors