جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 خرداد 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال اکسپرت:

بهبود تقاضای بیلت در ترکیه

معاملات در بازار بیلت ترکیه اخیرا رونق زیادی داشته است در حالی که قیمت‌ها کمی به پایین اصلاح شده‌اند.

بهبود تقاضای بیلت در ترکیه اخبار

به گزارش فولادبان و به نقل از نشریه متال‌اکسپرت، علاوه بر معاملات داخلی بیلت، چندین معامله بیلت وارداتی نیز انجام شده است. برخی منابع اعتراف می‌کنند که ممکن است باتوجه به نزدیک شدن به پایان ماه می، تولیدکنندگان و فروشندگان تخفیف‌های بیشتری ارائه دهند.

بیلت از تامین‌کنندگان فولاد محلی با قیمت حدود ۵۵۰-۵۶۵ دلار در هر تن درب کارخانه بسته به منطقه دردسترس است در حالی که هفته گذشته ۵۵۰-۵۸۰ دلار در هر تن درب کارخانه اعلام شده بود.

تولیدکنندگان واقع در منطقه اسکندرون با قیمت‌های نزدیک به بالای بازه معامله میکنند ولی تولیدکنندگان مستقر در منطقه ازمیر  با قیمت ۵۵۵-۵۶۰ دلار در هر تن درب کارخانه نیز حاضر به معامله هستند.

در حالی که شرکت‌های مستقر در کارابوک محصول خود را با قیمت ۵۵۰ دلار دلار در هر تن درب کارخانه پیشنهاد داده اند که به گفته برخی منابع، هفته گذشته در اسکندرون با قیمت ۵۷۰-۵۷۳ دلار در هر تن درب کارخانه دست به دست شد. احتمالا این نرخ برای تحویل فوری بوده است چراکه کارخانجات ترکیه می‌توانند محصولات خود را حداکثر در ۲-۳ هفته حمل کنند.

در بخش واردات، دو دسته (۳ هزار تن و ۲ هزار تن) بیلت روسیه برای حمل و نقل در ژوئن به ترتیب به قیمت ۵۲۵ دلار بر تن CIF دریای سیاه ترکیه و ۵۲۷ دلار بر تن CIF دریای سیاه ترکیه فروخته شد.

نرخ حمل و نقل از هر دو بندر دریای سیاه و آزوف پس از حملات اخیر به بندر نووروسیسک در روسیه افزایش یافته است. اطلاعات درباره فروش ۵۰ هزار تن بیلت اندونزی با قیمت ۵۲۸ دلار بر تن CFR منتشر شده است و گفته می‌شود که برای حمل و نقل در ماه جولای برنامه ریزی شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors