فولاد غیر استاندارد به بازارهای منطقه ای آسیب می زند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن فلزات گفت : وجود محصولات بی کیفیت و غیر استاندارد در بازار به علت نبود نظارت کافی و ارزان بودن آنها در بازار محصولات فولادی است. 

امیرحسین نادری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: مهمترین دلیل وجود محصولات فولادی بی کیفیت و غیر استاندارد در بازار عدم نظارت است که موجب راه پیدا کردن محصولات بی کیفیت به بازار می شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تقاضا برای این محصولات به علت ارزان بودن آنها در بازار زیاد است لذا تولیدکنندگان بیشتری ترغیب به تولید وعرضه بیشتر این محصولات می شوند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن فلزات تصریح کرد: با کاهش کیفیت و افزایش تقاضا  قیمت هم اندکی کاهش می یابد و مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب و جذب کند.

نادری گفت : کاهش اندک در قیمت محصولات فولادی به علت احتساب آن در تناژ رقم بزرگی را تشکیل می دهد و این رقم هنگام خرید رقم قابل توجهی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن در پایان تصریح کرد: فولاد غیر استاندارد می تواند به بازارهای صادراتی به خصوص بازار کشورهای منطقه آسیب بزند؛باید برای کنترل کیفیت و استاندارد سازی برنامه ریزی دقیق انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *