جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال اصلاح شاخص کل تا محدوده ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به روند چند هفته اخیر بورس تهران، به نظر می‌رسد در محدوده ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی، حمایت وجود دارد و در واقع نقطه حمایتی بازار است که احتمالاً طی روزهای آینده به همین محدوده برسد.

احسان بیگی در گفتگو با فولادبان در خصوص تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: ابتدای هفته جاری بورس تهران روند خوبی را پشت سر گذاشت؛ به گونه‌ای که در اولین روز هفته، میزان حجم معاملات و افزایش شاخص‌ها به ویژه شاخص کل زیاد بود و به تدریج با نزدیک شدن به پایان هفته، بازار سرمایه در روند متعادلی قرار گرفت. بر همین اساس، می‌توان گفت در مجموع در اولین هفته اردیبهشت ماه، حدود ۱۰۰ هزار واحد به شاخص اضافه و در پایان هفته به کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شد.

وی با پیش بینی بورس تهران در هفته آتی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که طی هفته جاری رخ داد و با توجه به چارت ثبت شده از شاخص‌ها، به نظر می‌رسد برای هفته آینده احتمال اینکه برآیند شاخص کل منفی شود، وجود دارد.

به گفته کارشناس بازار سرمایه، در صورتی که برآیند بازار در هفته آینده منفی شود، شاخص کل محدوده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را از دست خواهد داد.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند با توجه به روند چند هفته اخیر بورس تهران، به نظر می‌رسد در محدوده ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی، حمایت وجود دارد و در واقع نقطه حمایتی بازار است که احتمالاً طی روزهای آینده به همین محدوده برسد. در واقع طی چند روز اخیر، قیمت دلار تا حدودی کاهش پیدا کرده و یکی از علل روند منفی بورس، می‌تواند افت نرخ دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors