گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – دوشنبه 30 بهمن ماه؛ 

پایان سبز رنگ بورس تهران/ شاخص فلزات اساسی 3 هزار واحد رشد کرد 

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 30 بهمن 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، تعداد نمادهای سبزپوش در بورس تهران برتری داشت؛ اما پایان بازار به خوبی شروع آن نبود و در نیمه دوم شاهد متعادل شدن معاملات و عقب نشینی خریداران بودیم. امروز حقیقی‌ها 108 میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 800 میلیارد تومان رسید. گروه‌های خودرو، انبوه سازی و فلزات اساسی برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را تجربه کردند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 6 هزار و 610 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 71 هزار و 136 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 4 هزار و 589 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 727 هزار و 304 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 3 هزار و 282 واحدی، رقم یک میلیون و 608 هزار و 477 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«شستا»،«بوعلی»،«شتران»،«دعبید»،«شبندر»و«کگل» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «قمرو»،«ختوقا»،«کسعدی»،«تکمبا»و«ورنا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «خلنت»،«وایران»،«کگاز»،«کساپا»و«ثشرق» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *