Please use a valid API Key گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ کاهش تدریجی قیمت سکه در بازار - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ کاهش تدریجی قیمت سکه در بازار

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در بالاترین قیمت در روز شنبه یکم اردیبهشت رقم ۴۳ میلیون و ۹۹۱ هزار تومان ایستاد این در صورتی است که در روز پنج شنبه قیمت سکه در بازار بر روی رقم ۴۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ایستاد.

همچنین در بازار ارز نیز در روز شنبه یک اردیبهشت با قیمت دلار ۶۶ هزارتومان شروع و بعد از چند روز افزایش و کاهش با قیمت ۶۴ هزار تومان مبادله شد

ریز معاملات روز شنبه ۱اردیبهشت

دلار در بازار آزاد روز شنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۶ هزار و ۳۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۷۰ هزار و ۷۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۴۱۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۳ میلیون و ۹۹۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۲۰۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه ۲اردیبهشت

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۹ هزار و ۱۲۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۳۷۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۳ میلیون و ۹ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه ۳ اردیبهشت

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۵ هزار تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۳ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۸ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه،  دلار در بازار آزاد حول و حوش حول و حوش ۶۴ هزار و ۹۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۹ هزار و ۲۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۳۹۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۲ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۷ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۰۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه،دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۴ هزار تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۸ هزار و ۵۲۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۸۱۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۲ میلیون و ۹۵ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۹ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۰۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۴ هزار تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۸ هزار و ۵۲۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۲۸۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۵۲۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۲۵ دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors