در گفتگوی فعال فولادی با فولادبان اظهار شد:

لزوم استفاده از نیروهای متخصص برای بهبود چالش‌های فولاد

یک فعال فولادی گفت: برای بهبود ضعف‌های بزرگ صنعت فولاد می‌توان از تولیدکنندگان، جوانان متخصص و حتی مردم با بیان نواقص و مشکلات و مانند عدم زیرساخت‌ها و بودجه درخواست کمک کرد.

رضا صالحی در گفتگو با فولادبان با اشاره به وضعیت سخت صنعت فولاد بیان کرد: امروزه شرایط به گونه‌ای شده که تولیدکنندگان فولاد به سختی مواد اولیه خود را تهیه و کالا را تولید می‌کنند. در واقع صنعتگران با هر مشقتی وظیفه خود را انجام می‌دهند و بر همین اساس، باید تا قبل از آغاز فصل تابستان، مشکلات قطعی برق صنایع را به مسئولان گوشزد کنیم تا فکر اساسی برای موضوع گاز و به ویژه برق کشور صورت گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: این درحالیست که در کشور برای وضعیت انرژی کارخانجات، تنها صورت مسئله را پاک می‌کنند و قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان را عادی می‌شماریم. چنین وضعیتی نه تنها پسندیده نیست؛ بلکه بهبود آن وظیفه پیش فرضی برای تیم‌های مدیریتی در تصمیم محسوب می‌شود.

به گفته فعال فولادی، برای بهبود ضعف‌های بزرگ صنعت فولاد می‌توان از تولیدکنندگان، جوانان متخصص و حتی مردم با بیان نواقص و مشکلات و مانند عدم زیرساخت‌ها و بودجه درخواست کمک کرد.

صالحی تصریح کرد: از سوی دیگر، بخش زیادی از سرمایه داران و صاحبان سرمایه دنیا، ایرانی هستند که می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند و دولت نیز برای آنها امنیت اقتصادی ایجاد کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند که تحریم‌ها نیز در مشکلات به وجود آمده صنعت فولاد تأثیرگذار است؛ اما همانطور که تحریم را در سایر حوزه‌ها پشت سر گذاشتیم، در این حوزه نیز می‌توانیم که البته مستلزم برنامه ریزی و کمک از متخصصان کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *