گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفت فراز و نشیب قیمت ارز

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت ارز در بالاترین قیمت در روز پنج شنبه به ۶۶ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه در روز یکشنبه به رقم ۴۶ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان معامله شد.

ریز معاملات روز شنبه ۲۵ فروردین

دلار در بازار آزاد روز شنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۵ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۹ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۵ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۳۷ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۴۴ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه ۲۶ فروردین

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۴ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۷۴ هزار و ۵۵۸ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش یک میلیون و ۷۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۶ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۳۷ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۴۴ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه ۲۷ فروردین

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۷ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۷۲ هزار و ۲۸۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۷۱۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۴ میلیون و ۸۲ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۵۴ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه،  دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۹ هزار و ۸۳۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۵۸۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۳ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۶۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه ۲۹ فروردین

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه،دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۶۹ هزار و ۶۳۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۱۲۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۴ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۶ هزار تومان افت داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۸۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه ۳۰ فروردین

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، دلار در بازار آزاد حول و حوش ۶۶ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۷۰ هزار و ۹۴۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید قیمت سکه امامی با کاهش ۸۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۴۴ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۳ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، ۲ هزار و ۳۷۶ دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *