جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

سرمایه گذاری بزرگترین فولادساز دنیا در گینه

چین در بزرگ‌ترین معدن سنگ‌آهن دنیا که بالاترین گرید را در جهان دارد با نام سیماندو در کشور گینه قرار دارد سرمایه گذاری میکند.

به گزارش فولادبان و به نقل از نشریه جهانی متال اکسپرت(Metal Expert)، بزرگ‌ترین معدن سنگ‌آهن دنیا که بالاترین گرید را در جهان دارد با نام سیماندو در کشور گینه قرار دارد و بزرگترین فولادساز دنیا، بائواستیل، یکی از سهامداران اصلی این معدن است.

این شرکت در آخرین جذب سرمایه ی خود موفق به تامین مبلغ 1.4 میلیارد دلار شده و قصد دارد حداقل 70 درصد آن را در توسعه معدن سیماندو سرمایه گذاری کند.

این رقم بصورت خاص در بلوک های یک و دو هزینه خواهد شد که ذخایر سنگ آهن بیش از 1.8 میلیارد تن برآورد شده و عیار بالای 65.5 درصد دارد.

پروژه در سال 2026 پایان خواهد یافت و مرحله بهره برداری از آن آغاز خواهد شد. بلوک 3 و 4 این معدن نیز متعلق به ریو تینتو، یکی از بزرگترین صاحبان معادن دنیاست.

درحالی بائواستیل خبر سرمایه گذاری اش برای توسعه این معدن را منتشر کرد که چندی پیش ریو تینتو خبر از سرمایه گذاری 6.2 میلیارد دلاری در سیماندو داده بود.

این سرمایه گذاری قدم مهمی در مسیر فولاد سبز خواهد بود و به باور کارشناسان، چین بعنوان سردمدار فولاد دنیا، با پیشگامی در فولاد سبز، بیشترین تاثیر را در تبدیل این صنعت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors