جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرکت اورگرند چین اعلام ورشکستگی کرد

غول املاک چینی رسما اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت در اطلاعیه‌ای به بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، اورگراند اعلام کرد که در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ مجموعاً حدود ۸۱ میلیارد دلار ضرر داشته و درآمدهای آن در سال ۲۰۲۱ تقریباً به نصف کاهش یافته است.

شرکت اورگرند چین اعلام ورشکستگی کرد اخبار

به گزارش فولادبان، رهبران چین در حال تلاش برای احیای رشد اقتصادی هستند که در سال گذشته به ۳ درصد کاهش یافت که این میزان پایین ترین سطح دوم از دهه ۱۹۷۰ است. رگولاتورها برای نظارت بر بازسازی بدهی اورگراند وارد عمل شدند، اما ظاهرا کمک مالی را رد کردند تا از ارسال پیام اشتباه به شرکت‌ها در مورد نیاز به کاهش بدهی هایشان جلوگیری کنند.

مشکلات ادامه دار برای اورگراند که گفته می شود بدهکارترین توسعه دهنده صنعت املاک و مستغلات جهانی است، نوید بدی برای احیای بخش املاک است و محرک اصلی فعالیت های تجاری که شتاب از دست رفته آن بر بهبود متزلزل چین پس از مبارزه با کووید تاثیر گذاشته است.

غول چینی املاک درخواست حمایت از ورشکستگی در آمریکا داده است تا بتواند با طلبکاران بین‌المللی در خصوص اوراق بدهی خود به توافق برسد.

این شرکت ۳۴۰ میلیارد دلار بدهی دارد و در دو سال گذشته ۸۱ میلیارد دلار زیان ساخته است و در کشور چین در حال اجرا ۱۳۰۰ پروژه در ۲۸۰ شهر بوده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors