در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ هفته خوب در انتظار بورس تهران

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برای هفته آینده به نظر می‌رسد بازار از لحاظ ارزش معاملات افزایش پیدا خواهد کرد و از سوی دیگر، روند مثبت خود را پررنگ‌تر می‌بندد.

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: اوایل هفته جاری بورس تهران در روند منفی و متعادلی قرار گرفت که به تدریج توانست وارد مدار افزایشی شود. البته روند مثبت پررنگ و قابل توجهی برای سهامداران نبود اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد بازار از روند نزولی خارج شده، می‌توان گفت پتانسیل رشد آن بیشتر از پتانسیل افت خواهد بود.

وی با اشاره به روند هفته آتی بازار سرمایه مطرح کرد: برای هفته آینده به نظر می‌رسد بازار از لحاظ ارزش معاملات افزایش پیدا خواهد کرد و از سوی دیگر، روند مثبت خود را پررنگ‌تر می‌بندد. بر همین اساس، به نظر می‌رسد در کل بورس تهران هفته آتی وضعیت بهتری را داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه معتقد است: در معاملات هفته جاری، گروه‌های خودرویی، تک سهم‌ها و تا حدودی بانکی‌ها پیشروی سایر گروه‌ها در بازار بودند.

خادمی در خصوص گروه‌های مثبت ساز هفته آینده تصریح کرد: برآورد می‌شود در ادامه اگر بازار هفته آینده مثبت باشد، خودرو و تک‌سهم‌ها روند افزایشی را به ثبت برسانند. در واقع به طور معمول، زمانی که گروه خودرو لیدر و پیشروی بازار سرمایه می‌شود، به تبع آن، تک سهم‌ها یا همان سهم‌های کوچک روند خوبی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *