جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اولین جرقه‌های اصلاح ناپایدار در شاخص کل/ فولادی‌ها بازار را به دست گرفتند

بازار سرمایه امروز اولین نشانه از اصلاح را نشان داد و در نهایت قرمز به کار خود پایان داد، اما فلزات اساسی بیشترین معاملات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فولادبان؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل به صورت ناپایدار جابجا می‌شد؛ به طوری که در طول معاملات، صعود و سقوط را تجربه کرد، اما به گفته کارشناسان این روندهای اصلاحی و نا پایدار در وضعیت صعودی در بازار سهام طبیعی است. شاخص کل امروز 2 هزار و 354 واحد افت کرد و به یک میلیون و 573 هزار و 407 واحد رسید. کارشناسان معتقدند شاخص کل بازار این هفته بین یک میلیون و 570 تا 580 هزار واحد نوسان خواهد داشت.

شاخص کل هم‌وزن نیز روند حرکتی شبیه به نماگر اصلی بورس داشت و در نهایت تا پایان معاملات با رشد 9 واحدی و رسیدن به خانه 467 هزار و 515 واحدی به کار خود پایان داد. فلزات اساسی یکی از گروه‌هایی بودند که بر خلاف کلیت بازار، تحرکات مثبت داشتند چراکه شاخص این گروه 19 هزار و 927 واحد رشد کرد و رقم یک میلیون و 213 هزار و 286 واحد را نشان داد.

در معاملات روز جاری، نمادهای «سپید»، «شستا»، «خودرو»، «شپنا»، «فولاد»، «فملی» و «برکت» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «کگل» و «فارس» بیشترین اثر منفی و نمادهای «میدکو»، «فولاد»، «فخوز»، «فملی» و «پارسان» بیشترین اثر منفی روی شاخص را داشتند. گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را داشتند، اما فلزات اساسی بهتر از سایر سهم‌ها خرید و فروش می‌شدند.

امروز، نمادهای فولادی تراکنش خوبی در بازار داشتند. در این میان، نمادهای «فخاس»، «فخوز» و «کویر» بیشترین رشد را داشتند، اما نماد «کگل» سقوط تقریبا 3.5 درصدی را تجربه کرد و «کچاد» مثبت بود. در بازار فرابورس هم نماد «ذوب» رشد تقریبا 3.5 درصدی داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors