جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران 14 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ احتمال روند نزولی معاملات فولادی بورس کالا در هفته آینده

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران گفت: به نظر می‌رسد معاملات فولاد در بورس کالا تا اطلاع ثانوی در روند کاهشی قرار بگیرد و در معاملات تالار نیز قیمت گذاری صورت نخواهد گرفت.

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ احتمال روند نزولی معاملات فولادی بورس کالا در هفته آینده اتحادیه صنفی آهن و فولاد ایران آینده بازار فولاد

محمدصادق چیت ساز در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار آهن اظهارداشت: با توجه به اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه بورس کالا عامل گرانی برخی کالاها از جمله آهن و سیمان است و باید این محصولات از بورس کالا خارج شوند، به نظر می‌رسد معاملات فولاد در بورس کالا تا اطلاع ثانوی در روند کاهشی قرار بگیرند و در معاملات تالار نیز قیمت گذاری صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: با تشدید مباحث مالیاتی، پولشویی و سفته بازی نقدینگی در بازار کمیاب شده است و رکود در بازار مسکن مزید بر علت شده تا بازار راکد به نظر برسد که به همین منظور تیم اقتصادی دولت در نظر دارد چرخ اقتصاد را به حرکت درآورد و تغییری در عرضه آهن و سیمان در بورس کالا انجام نشود.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت، بازار آهن آرام بود. در این راستا، در این هفته 221 هزار و 300 تن شمش فولادی با نرخ پایه 21 هزار و 145 تومان عرضه شد که هر کیلوگرم 145 تومان کاهش را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد. یک هزار تن گندله سنگ آهن شرکت صبانور نیز با نرخ 46 هزار و 379 ریال در هر کیلوگرم تحویل فوری در بورس کالا معامله شد.

به گفته چیت ساز، همچنین آهن اسفنجی شرکت فولاد سبزوار با قیمت پایه 12 هزار و 400 تومان در هر کیلوگرم و به صورت کلی 16 هزار تن فروش تحویل فوری در بورس کالا معامله شد.

وی اعلام کرد: در این هفته قیمت میلگرد ذوب آهن در انبار اصفهان هر کیلوگرم 26 هزار و 300 تومان و میلگرد فولاد خراسان با نمرات 14 تا 28 تحویل کارخانه 23 هزار و 800 تومان نرخ گذاری شده است. از سوی دیگر، قیمت تیرآهن ذوب آهن نمره 14 هر شاخه 4 میلیون و 190 هزار تومان، تیرآهن نمره 16 هر شاخه 4 میلیون و 700 هزار تومان و تیرآهن نمره 18 هر شاخه 5 میلیون و 700 هزار تومان تحویل انبار تهران معامله می‌شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته هاش_او سبک هر کیلوگرم 53 هزار تومان، نبشی ضخامت 4 زنجان هر کیلوگرم 25 هزار و 500 تومان و ناودانی 14 و 16 سنگین هر کیلوگرم 26 هزار و 800 تومان تحویل انبار تهران معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors