گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته سقوط قیمت دلار، طلا و سکه در بازار

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در بازه زمانی یک هفته اخیر به کانال 40 هزار تومانی سقوط کرد. در همین حال، قیمت سکه هم با تاثیر از ریزش قیمت ارز 28 میلیونی شد، ضمن اینکه این هفته معاملات هر گرم طلا در بازار به کمتر از 2 میلیون و 400 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 13 خرداد ماه

نرخ دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۱ هزارتومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۲۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۱۳۵ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۳۸۲ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۹ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۴۷۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 16 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۱ هزارتومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۴۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۱۳۵ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۴۱۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۹۹۰ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۹ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۳ دلار معامله شد.

  ریز معاملات روز چهارشنبه 17 خرداد  ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۲۷۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۷۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۱۲۵ تومان اعلام شد.

سکه امامی با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۹۹۰ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۵۶ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۴۰۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۵۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 18 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش 49 هزار و 250 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت 52 هزار و 830 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 42 هزار و 83 تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش 285 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با افت 40 هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و 323 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 946 دلار معامله شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *