روزهای آرام میلگرد در بازار داخلی چین

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی از ثبات قیمتی میلگرد در بازار داخلی چین حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل ضعیف بودن تقاضا ناشی از آب و هوای نامساعد ثابت باقی ماند.

در این میان، شاخص قیمت ورق گرم شرق چین (شانگهای) 3950 تا 3980 یوان (567 تا 572 دلار) به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی در مقایسه با قبل بدون تغییر گزارش شد.

با این حال، تقاضای ضعیف مصرف کنندگان نهایی و کارخانه های تجاری افزایش قیمت میلگرد را متوقف کرد. همچنین دمای پایین در شمال چین و بارش باران و برف در برخی از مناطق خاص از شرق و جنوب چین باعث کاهش تقاضای بازار میلگرد و کاهش ساخت و ساز شد. در این باره یک تاجر شانگهایی به منابع فست مارکتز گفت: کارخانه های تجاری در مورد افزایش ذخیره انبار میلگرد خود محتاط هستند، ضمن اینکه قیمت‌های فعلی بالاتر از قیمت های پیشنهادی آنها ( 3700 یوان به ازای هر تن) بود.

علاوه بر این، یک تاجر ثانویه در شانگهای اظهارداشت: برخی از کارخانه های میلگرد که بر روی کوره های قوس الکتریکی کار می کنند، تولیدات خود را به تعلیق درآوردند. البته ممکن است قیمت میلگرد به دلیل ضعیف بودن عرضه در بازار ثابت باقی بماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *