گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه هشتم خرداد ماه، ۱۱۸ ‌هزار و ۹۳۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و۹۱ درصد آن، یعنی ۱۰۹ ‌هزار و ۱۲۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۷ هزار و ۹۱۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱٫۲ درصدی را رقم زد.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز یکشنبه هفتم خرداد ماه

در معاملات روز یکشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰2، از ۲۳ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۴ هزار تن یعنی معادل ۱۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۳ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۷ درصد آن، یعنی ۴ هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۳۶ هزار و ۹۷۰ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشته است.4

ریز معاملات روز دوشنبه هشتم خرداد ماه

در معاملات روز دوشنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰2، از ۱۸۸ هزار و ۷۸۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۱۳۸ هزار و ۵۲۰ تن یعنی معادل ۷۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۱۱۸ ‌هزار و ۹۳۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و۹۱ درصد آن، یعنی ۱۰۹ ‌هزار و ۱۲۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۷ هزار و ۹۱۱ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایش ۱٫۲ درصدی را رقم زد.

همچنین، ۱۹ هزار تن از حجم عرضه شده تختال C، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۱۹۱ هزار ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ورق رنگی، به میزان ۸ هزار تن از این محصول عرضه کردند و ۵ هزار و ۹۰۰ تن از آن با قیمت ۵۱۹ هزار و ۳۳۷ ریال به فروش رفت.

علاوه بر این، ۴۵۰ تن ورق سرد خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۱۰۰ درصد آن خریداری شد. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ۳۴۱ هزار ۸۷۸ ریال برای ورق سرد خودرو به ثبت رسید.

در پایان، مشتریان ۸۱ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل ۴ هزار و ۵۰ تن را با قیمت موزون ۴۲۴ هزار و ۳۷۱ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه

در معاملات روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰2، از ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۸ هزار و ۱۵۰ تن یعنی معادل ۵۸ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲ ‌هزار تن ورق رنگی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲٫۵ درصد آن، یعنی ۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۷۷ هزار و ۷۲۰ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشت.

همچنین، ۶۰۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با همان قیمت پایه یعنی ۴۹۸ هزار ریال به فروش رسید.

در پایان، مشتریان ۷٫۵ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل ۷ هزار و ۵۰۰  تن را با قیمت موزون ۴۳۸ هزار و ۲۹۸ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز چهارشنبه دهم خرداد ماه

در معاملات روز چهارشنبه دهم خرداد ماه ۱۴۰2، ۱۸۹ هزار و ۱۱۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۱۰ هزار و ۴۶۵ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۱٫۶ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۸۹ هزار و ۲۰۰ تن میلگرد، ۷۷ ‌هزار و ۶۷۳ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۴ هزار و ۹۳۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، نبشی که ۲ هزار و ۹۹۴ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان یک‌هزار و ۷۵۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۴۴ هزار و ۷۶۷ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، یک ‌هزار و ۵۷۵ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ناودانی ثبت شد که ۸۲۵ تن از میزان حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

در ادامه، ۱۷ هزار و ۲۴۷ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲۴ هزار و ۷۳۷ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۴۲ هزار ریال بود.

در پایان، یک‌هزار و ۸۲۵ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه یافت و ۶۷۵ تن تقاضا برای آن وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۶ هزار و ۵۹۲ ریال می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *