جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 09 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

احتمال طبقه‌بندی بازارهای بورسی

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از بررسی طبقه‌بندی بازارهای بازار سرمایه با حضور مدیران عامل شرکت‌های بورس و فرابورس و مدیران ارشد سازمان بورس خبر داد.

احتمال طبقه‌بندی بازارهای بورسی اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش فولادبان، رضا عیوضلو درباره موضوع طبقه‌بندی بازارهای بازار سرمایه اظهارداشت: در خصوص طبقه‌بندی بازارها، اصلاحات پیشنهادی دستورالعمل پذیرش و بازنگری شرایط پذیرش در بازارهای مختلف بورس و فرابورس پس از بررسی‌های کارشناسی، در هیات مدیره‌های شرکت‌های بورس و فرابورس مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: در این ارتباط جلسات مختلف در سطوح عالی و با حضور مدیران عامل شرکت‌های بورس و فرابورس و مدیران ارشد سازمان در حال برگزاری است و با توجه به اهمیت موضوع، پس از جمع‌بندی در این سطح، در هیات مدیره سازمان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش فولادبان، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در آخرین اظهار نظر خود در سال گذشته اعلام کرده بود که با توجه به ساختار بازارهای بورس و فرابورس یک بحث کارشناسی در مورد طبقه‌بندی بازارها در حال انجام است. در حال حاضر بازارهای اول و دوم اختلاف معناداری با هم ندارند. به نظر می‌رسد به یک تجدید ساختاری در طبقه‌بندی بازارهای بورس و فرابورس نیاز است. پیشنهاد همکاران در بورس و فرابورس این بود که اعمال تغییرات دامنه نوسان در مرحله بعد را همزمان با تغییرات طبقه‌بندی بازارها انجام دهیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors