جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
تحلیل 11 خرداد 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته صعود و سقوط قیمت دلار، طلا و سکه در بازار

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته صعود و سقوط قیمت دلار، طلا و سکه در بازار تحلیل

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در بازه زمانی یک هفته اخیر به کانال 50 هزار تومان بازگشت و در ادامه با افزایش قیمت مجددا 51 هزار تومانی شد. در همین حال، قیمت سکه همچنان در کانال 31 میلیون تومان معامله می شود، ضمن اینکه معاملات طلا گرمی بعد از یک روند افرزایشی در کانال دو میلیون و 400 هزار تومان آرام گرفت.

ریز معاملات روز شنبه 06 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۹۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۷۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۳۲۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۹۸۰ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۴ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 07 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و 580 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و 350 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و 500 تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش 350 هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و 501 تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت 8 هزار و 700 تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و 489 هزار و 700 تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 08 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۷۳۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۴۴۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۵۸۴ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۴۹۳ هزار تومان، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۹۹۴ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۳۸ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۲۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 09 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۳۳۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۲۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۱۴۴ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی بدون تغییر، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۸۰۱ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۴۹۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۵۶ دلار معامله شد.

  ریز معاملات روز چهارشنبه 10 خرداد  ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۸۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۱۳۵ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۸۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۳۹۰ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۴ هزار و ۶۰۰ تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۴۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 965 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 11 خرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش 51 هزار و 370 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت 54 هزار و 960 تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 42 هزار و 135 تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش 208 هزار تومانی، بر روی رقم 30 میلیون و 598 تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار با رشد 10 هزار و 400 تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و 504 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 960 دلار معامله شد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors