گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – شنبه 26 فروردین ماه؛

جهش 74 هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص فلزات اساسی 41 هزار واحد رشد یافت

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 26 فروردین 1402 گزارش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه از همان دقایق ابتدایی امروز معاملات خود را با روند صعودی قابل توجهی آغاز کرد و این روند را تا ساعات پایانی ادامه داد تا اکثر سهم های امروز بورس سبز رنگ به کار خود پایان دهند.
برخی کارشناسان بر این باورند که صحبت های چند روز گذشته وزیر اقتصاد مبنی بر حباب نداشتن بورس بر وضعیت فعلی بازار بی تاثیر نبوده اما از طرفی باید توجه داشت که سال 99 نیز دخالت های اینگونه سبب ریزش فرسایشی بازار شد.
در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 74 هزار و 23 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 253 هزار و 946 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 26 هزار و 793 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 719 هزار و 738 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 41 هزار و 998 واحدی، رقم یک میلیون و 650 هزار و 701 واحد را نشان داد.
نمادهای «فارس»،«وغدیر»،«فملی»،«پارسان»،«فولاد»،«شبندر»و«شستا» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «پارسیان»،«وبملت»،«قپیرا»،«پارسان»و«شفارس» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «بموتو»و«ولکار» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *