جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس بالاخره سبز شد

بعد از روزها افت شاخص، امروز بالاخره بورس حرکتی کرد و کمی نسبت به روزهای قبل بالا آمد.

به گزارش فولادبان، بورس اوراق بهادار تهران پس از افت‌هایی که این هفته تجربه کرد، بالاخره روی سبز به سهامداران خود نشان داد و شاخص کل کمی نسبت به روز گذشته بالا آمد. پس از افت قیمت‌هایی که سهام شاخص‌ساز در معاملات چند روز گذشته تجربه کرد، طبیعی است که برخی از سهامداران خرد به فکر خرید سهم‌‎های ارزنده کنند و همین مسئله از نظر کارشناسان باعث رشد شاخص کل شده است.

شاخص کل در جریان معاملات امروز 6 هزار و 702 واحد رشد کرد و در نهایت روی یک میلیون و 281 هزار و 169 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش یک‌هزار و 633 واحدی توانست خود را به 325 هزار و 620 واحدی برساند، اما شاخص فلزات اساسی بر خلاف جهت نماگرهای اصلی بورس حرکت کرد و با ریزش 2 هزار و 292 واحدی، به ارتفاع یک میلیون و 47 هزار و 921 واحدی رسید.

نمادهای «شتران»، «خودرو»، «وتجارت»، «خساپا»، «غنوش»، «کالا» و «شبندر» بیشترین تراکنش را در معاملات امروز کسب کردند و نمادهای «ومعادن»، «فارس»، «وبملت»، «خودرو»، «کچاد»، «وتجارت» و «وبصادر» بودند که باعث پرتاب شدن شاخص به سمت بالا بودند.

سهام فولادی‌های بزرگ بازار سرمایه خلاف جهت کلی معاملات را پیش گرفتند و در این میان، «فولاد» و «کویر» بیش از دیگران رشد کردند، اما سهام «فنورد» با استقبال خوبی روبه‌رو شد و سبز بود. در بین معدنی‌های صنعت فولاد نیز «کچاد» و «کگل» هر دو رشد قابل قبولی را تجربه کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors