گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته 1000 دلاری شدن ورق گرم آمریکا

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، حکایت از معاملات با رشد نسبی قیمت‌ها دارد. در این میان، قیمت ورق گرم آمریکا با صعودی چشمگیر، از یک هزار دلاری عبور و در رده قیمتی یک هزار و 100 دلاری آرام گرفت.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 06 مارس

در معاملات روز دو‌شنبه 06 مارس 2023، (پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 8.5 دلاری، ( رشد 1.1 درصدی)، با قیمت 764 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 747 دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش 5.5 دلاری، (رشد 0.7 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 2.5 دلاری، نسبت به روز قبل (رشد 0.6 درصدی) با قیمت 457 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 456 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد 4.5 دلاری (افزایش 0٫8 درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز بدون تغییر، با قیمت یک هزار و 100 دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با کاهش 5 دلاری،( افت 0.7 درصدی) با نرخ 660 دلار، به ازای هر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته 1000 دلاری شدن ورق گرم آمریکا اخبار

ریز معاملات روز چهارشنبه 08 مارس

در معاملات روز چهار‌شنبه 08 مارس 2023، (هفدهم اسفند ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۸٫۵ دلاری، ( رشد ۱٫۱ درصدی)، با قیمت ۷۶۴ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۴۷ دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۵٫۵ دلاری، (رشد ۰٫۷ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۲٫۵ دلاری، نسبت به روز قبل (افت ۰٫۶ درصدی) با قیمت ۴۵۷ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۵۶ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد ۴٫۵ دلاری (افزایش ۰٫۸ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز بدون تغییر، با قیمت یک هزار و ۱۰۰ دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با کاهش ۵ دلاری،( افت ۰٫۷ درصدی) با نرخ ۶۶۰ دلار، به ازای هر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته 1000 دلاری شدن ورق گرم آمریکا اخبار

ریز معاملات روز جمعه 10 مارس

در معاملات روزجمعه 10 مارس 2023، (نوزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۸ دلاری، ( رشد ۱٫۰۶ درصدی)، با قیمت ۷۶۰ دلار به فروش رسید.

در این راستا، قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۵۴ دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۱۰ دلاری، (رشد ۱٫۳ درصدی) را نشان می‌هد.

همچنین هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش یک دلاری، نسبت به روز قبل (افت ۰٫۲ درصدی) با قیمت ۴۵۷ دلار به فروش رسید.

البته قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۵۸ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد ۲ دلاری (افزایش ۰٫۴ درصدی) حکایت دارد.

در همین حال، قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز بدون تغییر، با قیمت یک هزار و ۱۰۰ دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین بدون تغییر قیمت ۶۷۰ دلار به ازای هر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته 1000 دلاری شدن ورق گرم آمریکا اخبار

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *