جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کاهش قیمت اسلب برزیل در بازارهای صادراتی

ارزش قیمت اسلب برزیل در بازارهای صادراتی همزمان با کاهش قیمت سنگ آهن در هفته اول آبان ماه کاهشی شد.

به گزارش خبرنگار فولادبان براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت صادرات اسلب، فوب بندر اصلی برزیل  560 تا 570  دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل از آن با کاهش قیمت دو درصدی مواجه شد، قیمت اسلب برزیل  دو هفته قبل  در بازه قیمتی570 تا 580 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

در همین راستا، معاملات اسلب برزیل با کشورهای آمریکا و مکزیک در بازه قیمتی 560 تا 570 دلار به ازای هر تن بود البته تولیدکنندگان برزیلی برای خرید اسلب به فعالان صنعتی اروپایی پیشنهاداتی برای خرید اسلب دادند، اما تقاضایی از سوی آنان اعلام نشد این درحالی بود که بگفته فعالان بازار برزیل، اسلب فولادی این کشور با اسلب صادراتی بازار های روسیه و چین در رقابت بود.

براساس همین گزارش، قیمت صادراتی اسلب فوب دریای سیاه ، CIS درهفته گذشته حدود قیمتی 460 تا  500 دلار به ازای هر تن بود که در هفته قبل از آن نیز برای اسلب صادراتی CIS  در بازه قیمتی 478 تا 492 دلار به ازای هر تن معامله ‌شد.

گزارش فولادبان از نشریه متال بولتن همچنین حاکی از آن است همزمان با کاهش قیمت اسلب در بازارهای جهانی، قیمت سنگ آهن نیز روند کاهشی داشت که بگفته فعالان بازار کاهش قیمت سنگ آهن می‌تواند کاهش مجدد قیمت اسلب را به دنبال داشته باشد.

طبق این گزارش قیمت سنگ‌آهن با عیار62 درصد، cfr چینگ‌دائو در هفته گذشته در بازارهای معاملاتی به 81 دلار و 31 سنت به ازای هر تن رسید که درمقایسه با هفته قبل از آن که 91 دلار و 47 سنت معامله شد کاهش 10 دلار و 16 سنت به ازای هر تن داشت.

بر اساس گزارش متال بولتن با کاهش تقاضای فولاد در بازارهای چین، بنظر می رسد قیمت مواد خام فولاد درحال نزدیک شدن به کمترین مقدار خود در طول سه سال اخیر است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors