Please use a valid API Key احیای برجام و سقوط دلار می‌تواند بازار فولاد را ریزشی کند - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

احیای برجام و سقوط دلار می‌تواند بازار فولاد را ریزشی کند

یک فعال حوزه فولاد معتقد است که احیای برجام و کاهش نرخ دلار می‌تواند به افت قیمت محصولات فولادی در بازارهای داخلی منجر شود.

امیر امامی در گفتگو با خبرنگار فولادبان در مورد تحولاتی که احیای برجام می‌تواند در بازار محصولات فولادی ایجاد کند، اظهار داشت: در صورتی که احیای برجام نهایی شود و در پی آن، نرخ دلار نیز کاهش یابد، شاهد نزول قیمت محصولات فولادی در بازارهای کشور خواهیم بود. البته باید توجه داشت که نباید از نوسانات قیمتی در بازار جهانی، در آن مقطع هم چشم‌پوشی کرد.

وی بر لزوم تناسب داشتن قیمت‌ بازارهای داخلی با قیمت‌های جهانی محصولات فولادی تاکید کرد و افزود: اگر قیمت محصولات فولادی در بازارهای بین‌المللی افزایش یابد، نرخ همان محصولات در داخل کشور نیز بیشتر می‌شود و به کمتر از آن نرخ تعیین شده نمی‌رسد.

این فعال حوزه فولاد با اشاره به شایعات اخیر احیای برجام، تصریح کرد: حتی شایعاتی که از احیای برجام منتشر شده نیز توانسته است که تاثیرات مهمی را بر روند بازار محصولات فولادی و نوسانات قیمتی آن بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors