جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 31 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

به‌جای مانده از دیدار 90 دقیقه‌ای رئیسی و ماکرون/ ابتکاراتی جدید برای توافق هسته‌ای ارائه شد+جزئیات

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه:مذاکره طرفیت واقعا بسیار صریح بود، گفت: در این دیدار که به جای 45 دقیقه، 90 دقیقه به طول انجامید، ابتکارهای جدیدی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.

به‌جای مانده از دیدار 90 دقیقه‌ای رئیسی و ماکرون/ ابتکاراتی جدید برای توافق هسته‌ای ارائه شد+جزئیات اخبار توافق هسته ای

به گزارش فولادبان، محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور درباره بحث هسته‌ای اظهارداشت: رئیس جمهور در بحث هسته‌ای تحولات پرونده هسته‌ای در دوره اخیر را مرور و منطق ایران را مطرح کردند که ما زیاده خواهی نمی‌کنیم و چیزی بیش از حق خودمان نمی‌خواهیم و کسی که توافق را بهم زد طرف آمریکایی است نه ایران، لذا آمریکا باید پاسخگو باشد. در نهایت هم ایده‌ای را مطرح کردند مبنی بر اینکه اگر پایبندی به تعهداتشان به نوعی تضمین داده شود، آن موقع دسترسی به توافق امکان پذیر است.

این مقام ارشد دولت سیزدهم درباره گفت وگوهای رئیس جمهور با سران و رهبران نیز گفت که دیدار آیت‌الله رئیسی با رئیس جمهور فرانسه یکی از دیدارهای مهم بود و جلسه‌ای که قرار بود ۴۵ دقیقه باشد ۹۰ دقیقه شد و خیلی صریح و قاطع مواضع جمهوری اسلامی و منافع کشور مطرح شد.

طرح ابتکاراتی در دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه

جمشیدی اظهار کرد: مذاکره واقعا بسیار صریحی بود و نسبت به منافع پافشاری و در عین حال ابتکارهایی مطرح شد. اگر طرف مقابل تمایل یا اراده داشته باشد توافق را به جایی برساند، این مسیر برایش باز است به شرطی که خودشان نگاهی واقع بینانه و تمایل داشته باشند مساله را حل کنند و درگیر مسائل داخلی خود یا تحت تاثیر بازیگران ثالث قرار نگیرند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors