جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پرونده فولاد خیلی زود فراموش می‌شود/فرار رو به جلوی پشت پرده فساد

یک فعال صنعت فولادی تصریح کرد: با توجه به سخنان رئیس تحقیق و تفحص مجلس درباره رد رسمی بودن این گزارش، این قضیه خیلی زود به دست فراموشی سپرده خواهد شد. 

تورج امینی در گفتگو با فولادبان افزود: چندی پیش رییس جمهور دستور برکناری مدیران متخلف فولاد مبارکه را صادر اما تاکنون لیستی در این زمینه منتشر نشده است. از سوی دیگر قوه قضاییه اعلام کرده هنوز گزارش رسمی به به آنها ارسال نشده در نتیجه تصمیم گیری در این زمینه به تعویق می‌افتد.

وی توضیح داد: بر اساس قانون گزارش تحقیق و تفحص مجلس باید به دستگاه قضا ارسال شود اما تاخیر در انجام این کار باعث می‌شود این موضوع به فراموشی سپرده شود. برای بررسی دقیق تخلفات فولاد، باید بلافاصله پس از انتشار لیست، بازرسی از شرکت انجام می‌شد تا با گذشت زمان نتوانند بهانه‌هایی برای این فساد 92 هزار میلیارد تومانی درست کنند.

امینی با اشاره به وجود دست‌های پشت پرده در این صنعت گفت: مهدی تاج که سابقه فعالیت در فولاد مبارکه را دارد اکنون نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال شده که البته هنوز صلاحیت وی به تایید دستگاه قضا نرسیده است. هنوز پرونده او درباره فساد مالی در فدراسیون فوتبال مشخص نشده اما با حضور در یک برنامه تلویزیونی صحبت هایی انجام داد که پر از تناقض بود.

به گفته وی، زمانی که این افراد برای عملکرد نادرست به دستگاه قضا معرفی و دادگاهی نمی‌شوند اکنون با زبانی گویا از وضعیت موجود دفاع می‌کنند، وضعیتی که عامه مردم از آن تنفر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors