Please use a valid API Key پایان قرمز رنگ معاملات بورس/ کمبود نقدینگی، همچنان گریبانگیر بازار سرمایه - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پایان قرمز رنگ معاملات بورس/ کمبود نقدینگی، همچنان گریبانگیر بازار سرمایه

اولین روز هفته بازار سرمایه از همان دقایق ابتدایی معاملات با روند نزولی آغاز شد. این روند تا پایان معاملات باقی ماند تا امروز بازار قرمز رنگ بماند.

به گزارش فولادبان، امروز بازار سرمایه از دقایق ابتدایی روند حرکت خود را نزولی آغاز کرد و تا پایان معاملات این روند ادامه داشت.کارشناسان بازار سرمایه بر این باور هستند که برای تغییر حال و روز بازار سرمایه نیاز به محرک هایی مانند نتیجه مذاکرات و رفع ابهامات بودجه می باشد.

 

بسیاری از سهام ها به دلیل مبلغ کم وارد صف فروش میشوند و تا وقتی همین مبلغ کم در بازار وجود نداشته باشد، سهام از صف فروش خارج نخواهد شد. همچنان کمبود نقدینگی یکی از مشکلات اصلی بازار حساب میشود و ابهامات موجود در خصوص تصمیمات آینده ، مانع ورود نقدینگی به بازار میشود.

 

به این ترتیب، شاخص کل با کاهش 18 هزار و 417 واحدی، در نقطه یک میلیون و 378 هزار و 894 واحدی به کار خود پایان داد و باعث قرمز بسته شدن بازار شد. شاخص کل هم وزن امروز با افت 4 هزار و 630 واحدی، به 363 هزار و 469 واحد رسید. شاخص فلزات اساسی هم امروز با شاخص کل هم‌مسیر بود و با کاهش 11 هزار و 778 واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 113 هزار و 23 واحدی قرار گرفت.

 

در معاملات روز جاری، نمادهای «دکیمی»، «دروز»، «شپارس»، «قپیرا»، «حفارس»، «قصفها» و «سصفها» بیشترین افزایش قیمت را داشتند. نمادهای «فولاد»، «فارس»، «شپدیس»، «نوری»، «کچاد»، «وغدیر» و «خودرو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل داشتند.

 

امروز، نمادهای «فپنتا»، «فسازان»، «فسبزوار»، «فمراد» و «فنوال» 5 نماد سبز فلزات اساسی بودند و دیگر نمادهای فولادی همه قرمزپوش شدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors