نادیده گرفتن بازارهای جهانی فولاد ممکن نیست

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: نادیده گرفتن بازار فولاد کشورهای دیگر که دائما قیمت آنها در بیشتر بولتن های بین المللی رصد می شود، عملی نیست.

علی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به سه راهکار پیشنهادی وزیر صمت درباره صنعت فولاد وعدم تاثیر پذیری بازار فولاد از نوسانات خارجی افزود:ما نمی توانیم بازارهای دیگر را نادیده بگیریم و بازارهای برون مرزی، منطقه ای و جهانی از جمله این بازارهاست.

وی تصریح کرد: در منطقه بجز کشور ما ، بازار فولاد کشورهای دیگر هم هست که  دائما قیمت آنها در بیشتر بولتن های بین المللی رصد می شود و نادیده گرفتن آنها عملی نیست.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع با اشاره به نوسانات دائمی بازار محصولات فولادی گفت: ماهیت بازار فعال محصولات فولادی  نوسانات دایمی و براساس مولفه های بازار است و به هر روی باید بازار کشور با قیمت ها و معیارهای منطقه هماهنگ و یا حتی مقایسه شود.

محمدی با اشاره به صادرات محصولات فولادی فولادسازان کشور به دیگر کشورها افزود: سیاست صادراتی کشور بر مبنای صادرات مازاد تولید محصولات فولادی است و از آنجا که شرکت آهن و فولاد ارفع همواره به تعهدات تکلیفی خود عمل کرده ، تاکنون نیز مشکلی در اخذ مجوز صادراتی نداشته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *