جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 25 آبان 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

درخواست یک کارشناس برای بازنگری در سیاست‌های صنعت فولاد

یک فعال صنعت فولاد گفت: در تدوین سیاست‌ها، تصمیم گیری‌ها و تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های صنعت فولاد باید بازنگری اساسی شود.

محمد رضا صادقی در گفتگو با فولادبان  درباره تحقق تولید ۵۵ میلیون تن فولاد تا سال ۱۴۰۴، اظهارداشت: در تهیه و تدوین سند چشم انداز و شاخص توسعه از تدوین و تهیه کنندگان این سند و افق چشم انداز اطلاعی ندارم و مشخص نیست افرادی که این سند را تهیه کرده اند براساس چه معیار و شاخصی رقم 55 میلیون تن فولاد را برای  تولید فولاد کشور انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه به احتمال قریب به یقین اعضای انجمن تولید کنندگان فولاد درباره این رقم نظر کارشناسی داده باشند، گفت: حتی در این باره اطلاع دقیقی ندارم اما اگر تعیین این شاخص بر مبنای نظر کارشناسی انجمن تولید کنندگان فولاد، وزارت صمت و فعالان صنعتی باشد، می توان به صحت و دقت ان اتکاء کرد.

این فعال صنعتی با اشاره به رشد تولید در چند سال اخیر در صنعت فولاد، افزود: تا چند سال قبل ایران رتبه نوزدهم را در تولید فولاد داشت اما اکنون به رتبه دهم رسیده و تناژ تولیدی هم افزایش یافته است اما در حل حاضر باید در تدوین سیاست‌ها ، تصمیم گیری‌ها و تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های صنعت فولاد بازنگری شود.

صادقی با بیان اینکه بازنگری در صنعت فولاد موجب رفع نقطه ضعف‌ها می شود، اظهارداشت: در این بازنگری باید چنانچه بخش‌هایی از صنعت و زنجیره فولاد ضعف هایی مشاهده می‌شود، برای رفع ضعف‌ها چاره اندیشی و با نگاه کیفی به توسعه صنعت فولاد ،  بازنگری در بخش های مختلف زنجیره با هدف رشد و افزایش تولید پیگیری شود.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors