روز مثبت بورس بعد از دوران افول

بعد از یک دوره نزولی، بورس امروز یک رشد ضعیف را تجربه کرد.

به گزارش فولادبان؛ بورس بعد از گذر کردن از یک دوران بحرانی و قرار گرفتن روی سرازیری نزولی، امروز رشد داشت، اما این رشد چندان قوی نبود که بتواند آن را روی دور صعودی نگه دارد. کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که بازار سرمایه این روزها در ابهامات زیادی قرار دارد و ثابت ماندن نرخ دلار باعث شده است که شاخص کل تنها در محدوده ثابتی نوسان داشته باشد. به هر روی، شاخص کل با رشد اندک 7 هزار و 279 واحدی، روی یک میلیون و 427 هزار و 758 واحدی ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز امروز تحرک چندانی نداشت و اندکی سبز شد. این شاخص در طول معاملات رشد و سپس اندکی افت داشت، اما با رشد یک‌هزار و 596 واحدی، روی 432 هزار و 611 واحد قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی هم تقریبا با شاخص کل هم‌مسیر بود زیرا در معاملات امروز، 7 هزار و 847 واحد رشد کرد و در نهایت، رقم یک میلیون و 103 هزار و 594 واحد را ثبت کرد.

نمادهای «کیمیاتک»، «برکت»، «سپید»، «شستا»، «خودرو»، «فولاد» و «خساپا» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «فملی»، «مبین»، «فارس»، «پارس»، «پارسان»، «شستا» و «اخابر» نیز بیشترین اثر را روی شاخص کل داشتند. مانند روزهای گذشته، خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

امروز، نمادهای فولادی هم کم‌جان رشد قیمت داشتند و در این میان، «کویر»، «فسازان» و «فسبزوار» بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند. «کچاد» و «کگل» هم رشد تقریبا 0.5 درصدی را به خود اختصاص دادند و در بازار فرابورس، نماد «ذوب» هم به طور متعادل معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *