کاهش تولید فولاد چین هم‌زمان با فصل اوج تقاضا

آمار و ارقام حاکی از آن است که تولید فولاد خام در چین همزمان با اوج‌گیری تقاضا در جهان کاهش یافته است.

به گزارش فولادبان؛ کارخانه‌های عضو انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) طی مدت یک تا 10 سپتامبر تولید فولاد خام را اندکی کاهش دادند و به 2.0449 میلیون تن در روز رساندند زیرا محدودیت‌های تولید در آغاز فصل تقاضای پاییز حفظ شد.

بر اساس گزارش آرگوس، تولید کارخانه‌های عضو انجمن آهن و فولاد چین در اوایل ماه سپتامبر نسبت به 21 تا 31 آگوست 0.4 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.3 درصد کاهش یافت.

روند تولید کارخانه‌های عضو انجمن آهن و فولاد چین در 10 روز اول سپتامبر تقریباً مشابه اوایل آگوست تقریباً بود، زمانی که کارخانه‌ها در فصل رکود تقاضای تابستان فعالیت تعمیر و نگهداری را انجام می‌دادند.

داده‌های Cisa شامل بیش از 100 کارخانه بزرگ فولادسازی چین است.

عدم افزایش شدید تولید کارخانه‌های عضو انجمن آهن و فولاد چین در آغاز دوره فعالیت اوج ساخت‌وساز سال، به این معنی است که این کارخانه‌ها سیاست‌هایی را برای مهار تولید در نیمه دوم سال دنبال می‌کنند.

پکن به کارخانه‌های فولاد دستور داده تا میزان تولید سال 2021 را به سطح 2020 برسانند.

تولید فولاد خام چین در مقایسه با سال گذشته در ماه اوت 13.2 درصد کاهش یافت اما تولید سالانه هنوز 5.3 درصد افزایش یافته است. برای محدود کردن تولید چین در سال 2021 به 1.065 میلیارد تن سال 2020، این کشور فقط می‌تواند 332 میلیون تن در فاصله سپتامبر تا دسامبر یا به طور متوسط 83 میلیون تن در ماه تولید کند تا به هدف رشد ثابت برسد.

نمودار: تولید فولاد کارخانه‌های چین در دوره‌های 10 روزه

کاهش تولید فولاد چین هم‌زمان با فصل اوج تقاضا اخبار فولاد چین

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *