جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تنها 5 درصد خسارات صنایع فولادی جبران می شود

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با انتقاد از مسئولان وزارت نیرو گفت: با وجود اعلامهای مکرر مسئولان وزارت نیرو مبنی بر کاهش خاموشی ها در صنایع تغییری در شرایط ایجاد نشده است ، قطعی های مداوم و طولانی مدت برق به سرمایه و ثروت ملی کشور ضررو زیان می زند.

نادرسلیمانی در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با انتقاد از قطع و وصلهای مکرر برق،افزود: نوسانات دایمی و مکرر برق هم تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان صنایع فولاد را متضرر می کند.

وی تصریح کرد: قطعی های مداوم و طولانی مدت برق به صنایع  در واقع ضرر و زیان به سرمایه و ثروت ملی کشور است.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ادامه داد: اگر خاموشی ها و قطعی برق از قبل برنامه ریزی شده باشد ، میزان ضرر و زیانها در بخش زنجیره فولاد کاهش می یابد و خسارات کمتر خواهد شد.

سلیمانی با انتقاد از مسئولان وزارت نیرو گفت: مسئولان وزارت نیرو به کرات ازکاهش خاموشی ها در صنایع فولاد و سیمان سخن گفته و اعلام کرده اند خاموشی ها را به صفر می رسانیم ولی تغییری در شرایط ایجاد نشده است.

وی تاکید کرد: سیاستهای بدون برنامه در بخش انرژی کشور نتیجه ای جز افزایش قیمتها نخواهد داشت و موجب گرانی محصولاتی چون فولاد و سیمان در بازار داخلی خواهد شد.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد درباره جبران خسارت صنایع در پی خاموشی ها گفت: وزارت نیرو قولهایی در این خصوص داده است اما اینکه چقدر روی اظهارات خود ثابت قدم باشند و شیوه پرداخت خسارت چگونه خواهد بود مشخص نیست.

سلیمانی افزود: اگر به موضوع خسارتها خوش بینانه نگاه شود باید گفت فقط بخشی از آن و در حدود پنج درصد از سوی وزارت نیرو جبران خسارت خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors